Hold on, hold on, hold on tight

En sak jag verkligen saknar, nej, inte en sak, en person jag verkligen saknar är min granne, hon som var min granne. Eller, hon som är min grannes dotter. Hon flyttade till sin mamma och jag har inte sett henne på ett bra tag. Väldigt länge. Galet länge. Det jag tänkte säga i början när jag sa "sak" var att jag saknar att träffa henne så mycket. Vissa perioder umgicks vi väldigt mycket. Senare hjälpte jag henne mycket med hennes hår, klippte, färgade, förlängde... I alla fall. Nu har jag fått en inbjudan till hennes halloweenpartaj på lördag, och självklart vill jag gå på det. Om det är så att jag är frisk. Annars kan jag ju inte göra det. Men jag känner mig faktiskt bättra just nu (kan vara på grund av ipren, kaffe, glass och halstabletter) men jag kan nog till och med klara av skolan på fredag, vilket betyder att jag kanske klarar av fest på lördag. Håll en tumme för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0