She couldn't wait to share it with her friends...

Hemma idag igen... Tredje dagen. Skulle jag säga att jag inte tyckte om det skulle jag ljuga...men... vid den här tiden finns det ingenting bra på TV, sitter och skökollar på Desperate Housewifes nu, och jag tycker faktiskt det är riktigt dåligt... Är hungrig, men jag har ingen aning om vad jag ska äta, jag är van vid att det finns någon här, eller att någon kommer hem snart och kan serva mig, men det finns inte det nu. Mamma och lillebror har åkt till Skåne, och pappa jobbar. Han jobbar ju som vanligt väldigt länge och jag antar att det blir hämtmat idag, ingen orkar ju laga mat. Det finns ju ingen mat i kylen, förutom potatismos från igår. Kanske blir det potatisplättar :D

Jag ska i alla fall gå och göra lillebrorsspecialmacka nu, macka med ost och ketchup på, som värms i ugnen. Mmm, det är så gott, och jag som inte ens gillar ketchup. hehe. Kanske en aning för sött för min del egentligen, men som sagt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0