Run run

Kikade upp när jag senaste la in dagens låt och det var ett tag sen, fem dar sen för att vara exakt, så här kommer ännu en dagens låt.




Those Dancing Days underbara låt, härlig, galen och glad, så som musik ska vara. Dessutom är låten enkel. Jag kollade upp texten och i verserna sjunger de samma text, med samma melodi, precis som man brukar göra i refrängerna. Att göra så i en låt utan att det låter tjatigt är väldigt svårt tycker jag, men när man väl lyckas blir det ju bra - vilket det verkligen blivit i det här fallet. Låten blir bara bättre av tjejernas coola stilar, sångerskans underbara hår (snälla Petra, skaffa sånt!!) och så självklart den roliga ideen av att låta fem killar dra en stol med en tjej på. Låt oss heller inte glömma spegeln som används, väldigt rolig grej det också. Både videon och låten är klockrena tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0