"Jag ringer om lägenheten...."

Engagerad klass? ALDRIG! Att sitta i klassrummet under frivilligt arbete är fördjävligt och skitkul! Man kan inte få något gjort, men man kan få veta väldigt roliga grejer. Som till exempel; dagens grej:

Andrén har lagt ut en annons om en superbillig lägenhet i vasastan på blocket, kontaktpersonen blev Lindvall. Hela morgonen har har det ringt på Lindvalls mobil, och det har varit folk som varit intresserade av lägenheten. Låter det inte så kul? Det var det. Speciellt när resten av klassen fortsatte spåna vidare på vad som kunde hända och vad som skulle göras.

Vidare blev Oscar inspirerad och gjorde liknande med en wowkaraktär.

Jag säger det inte ofta men LOL!

Ibland älskar jag min klass. Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0