I thought to myself I don't have a bone

Det blir skola imorgon, just bara för att jag ska få gå på halloweenpartaj på lördag! Och för att jag förhoppningsvis ska träffa Ottilia imorgon, om jag orkar. Men jag kom nyss på en sak!.... Imorgon när jag går hemifrån är jag ensam, vilket betyder att jag måste både låsa och larma.. Det har jag inte gjort på såååå länge. Jag tror inte jag ens gjort det under tiden jag gått på GTG. Neej, det har jag faktiskt inte. Shit, jag kommer glömma låsa, och jag kommer missa bussen. Fan, kan inte någon ringa mig vid sju imorgon och påminna mig om att jag ska låsa???  Får skriva det på tavlan ute i hallen... Det känns som om det var jättelänge sen jag var i skolan, okej, bara tre dagar. Men det känns ändå konstigt, som ett litet lov. Och jag har verkligen fått vila upp mig, känns det dom. Nu ska det blir skönt att ha något att göra på dagarna.

Jag har en teori om att när man har varit sjuk så sitter bakterierna kvar i rummet och framför allt i sängkläderna, man spenderar ju mest tid där, därför är jag jättenoga med att så fort jag mår bättre byta mina sängkläder. (Dessutom älskar jag nya lakan... Sååå skööönt!) Så nu ska jag gå och lägga mig i nya sköna sängkläder. Mmmm! Snart i alla fall.... Jag är inte så trött faktiskt. Kanske skulle plugga lite innan jag går och lägger mig... Eller inte. Jag orkar inte. Måste bara byta väckningssignal på telefonen. Hör den inte längre xD

Det här var nog det tråkigaste inlägger på länge.... Sorry för det.... Men jag har ganska tråkigt själv... Dagens låt blir det ingen, istället blir det dagens band. Dom heter Nyléns festorkester och GOSH I love 'em! Hörde dom första gången på Göteborgskalaset i år, och det var även där jag fyra dagar senare hörde dom igen... De gör covrar på relativt kända låtar men på deras egna sätt <3 Synd att de inte spelar på "öppna konserter". I alla fall, jag blev helt kär i hela gänget. :) Eller så var det i deras framträdande och musik jag blev kär i. Något var det i alla fall. Nu lite senare får jag reda på att min granne känner sångaren och han gav mig på skoj sångarens nummer och sa att han hade sagt till sångaren att jag gillade honom. Hehe, tack och lov skojade han bara. Men jag blev en aning orolig ändå. De är grymma på inspelningarna på myspace, men de var ännu bättre live. Hoppas de kommer tillbaka nästa år på GBGkalaset. Då ska jag definitivt dit! Tilda och Danne, ni är på, eller hur? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0