BLÄ

Igårkväll kände jag mig lite småkrasslig. Halsen gjorde ont, huvudet värkte men det var ingenting jag inte kunde leva med. Tänkte inte mer på det, liksom. Imorse när jag vaknade svettades jag, fast jag frös, huvudet kändes som om det skulle sprängas, jag kunde inte prata. Orkade inte resa mig upp, hela kroppen värkte och jag klarade inte av att titta, för trots att mitt rum var så mörkt det kunde vara fick jag ännu mer ont i huvudet när jag gjorde det. Jag som ansåg mig vara frisk igår! Dessutom har jag verkligen inte tid med att vara sjuk! Idag skulle Kristina hjälpa mig med Företagsekonomin och Speechtalet. Imorgon ska jag ha prov i företagsekonomi och på torsdag ska jag hålla talet. Dessutom ska jag träna och plugga på massa annat. Jag kan ju knappt sitta framför datorn nu för att det gör så ont i huvudet.

En sak till som jag hatar, det är när man är sjuk, men inte har feber. Jag tänker alltid att har man inte feber kan man lika gärna gå till skolan, och jag får aldrig feber känns det som. Har haft det en gång det här året! xD Men jag klarade inte av det imorse, dessutom tror jag att jag behövde vila. Har sovit hela dagen och är på väg att slockna igen... Ska försöka hålla mig vaken med en dusch, sen ska Hampus komma hit och jag ska hjälpa honom med geometri.


Kommentarer
Postat av: Linn

STACKARS Mickeli! Krya på dig!

2008-10-28 @ 20:16:57
URL: http://linnlajv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0