"Människan är lat till naturen"

Jag är lite sur. Jag glömde att ta med mig Sims spelet, det ligger en film i datorn nu, vilket stör mig lite, för jag är väldigt sugen på att spela lite sims och lära mig ladda ner kläder och sånt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vi sitter på en lektion och repeterar allt vi gjort. Känns onödigt, men tydligen bestämde dom förra lektionen att vi skulle ha en sån här lektion... Jag var inte är förra gången, jag hade ingenting att bestämma om :/

Sånt är livet antar jag!

Vad händer idag då? Jag har ingen aning. Rocktema på idol och sims antar jag. Funderar på att åka förbi någon slags godisaffär på vägen här. JAG ÄR GODISSUGEN! Det är inte bra, egentligen. Men det är faktsikt fredag idag, det är faktsikt okej att äta godis på fredagar! Borde vara i alla fall (:

Kommentarer
Postat av: Linn

Tycker med att man får äta godis på fredagar... och torsdag och tisdag och måndag!:D

2008-11-08 @ 10:27:59
URL: http://linnlajv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0