Life will smile for you

Är jag den enda som bara älskar vädret som är nu? Både Blondinbella och Tyra har skrivit i sina bloggar "how to inte deppa i höstmörkret".. Men finns det något bättre än hösten? Jo, det skulle ju vara vintern då.... Men jag tycker det är så vackert när löven glittrar av frost och det är så kallt att man kan ha jättestora dunjackor på sig, som man bara kan krypa in i och försvinna. Och det blir jättetidigt mörkt, man kan tända massa ljus. Titta på film och bara slappa. Sen när snön kommer slipper man klippa gräset. och det finns ingenting på träd och buskar så man slipper vattna dem, man slipper sköta dem. Man behöver inte tvingas göra någonting i trädgårn! Det enda som kan vara jobbigt är när man shoppar och har den där stora dunjackan på sig. Man blir ju så stor, och det blir så varmt. I affärer brukar dom ju oftast dra på värmen ordentligt.... Men jag har lösningen! Jag har alltid en jättestor påse i jackfickan. haha, det låter helknasigt, men är helbra! Jag blir nämligen alltid så sur när det är jobbigt att shoppa. Shopping ska vara kul! Därför hatar jag att shoppa i till exempel dunjacka, eller i högklackat... Men man kan bara lägga jackan i påsen, och så ser det ut som om man köpt den. Super duper bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0