...

Jag känner mig så jävla manlig! Främst på grund av två saker; Jag kan inte ha långa naglar, då kan jag ju inte spela gitarr och jag kavlar (eller rättare sagt trycker...) upp ärmarna när jag har långärmat. Jag borde ju egentligen inte alls känna mig manlig, jag har typ "störst bröst i stan" (för att citera Ottilia), sminkar mig mycket och är "beter mig kvinnligt"... Tjejerna och jag (främst Tilda och Mojjen och jag) har skojat om att jag är en bög i en kvinnokropp... Kanske är det så.... Hahaaha. Men jag trivs i alla fall..

Har suttit hela dagen och skrivit på en marknadsplan, den ska vara inlämnad på tisdag och jag har skrivit 10 sidor. Damn, jag visste inte att jag kunde skriva så mycket. Är själv förvånad. Nu sitter jag här och är tom, vet inte vad jag ska göra. Kan inte plugga mer, orkar inte. Men har ingenting annat att göra. Blir väl att gå och lägga sig snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0