"Dagens syn på individen i arbetslivet"

Vaknade tre i morse, det var inte så skoj, kunde inte riktigt somna om, var inte så trött. Jag gick en runda i huset, in i köket och kollade på klockan. Av någon anledning valde jag att inte kolla klockan på mobilen. Vet inte riktigt varför. När jag gick och la mig igen somnade jag och vaknade ännu en gång innan klockan ringde med mobilen i handen. Jag drömde då att jag hade fått ett sms och skulle svara på det. I vanliga fall när jag drömmer att jag fått sms eller att någon ringt brukar det vara så att de faktiskt varit så och jag vaknat till en snabbis. Idag var det inte så. Vilket var tråkigt. För jag gillade verkligen smset jag fick. Får hoppas på att det är en sanndröm och att det kommer hända någon gång i framtiden....

Men men. Har varit i skolan sen fem i tio och är fortfarande här. Det är väldans skönt att det är fredag känner jag. Kan verkligen säga att jag länktat. länktat ända sen i onsdags när jag insåg att efter fredag kommer jag vara väldigt avslappnad.

Jo får så är det, veckan har varit hemsk och jag har varit vaken alldeles för länge. Jag har fan knappt hunnit spela gitarr! DET är hemskt! Funderar på att skriva ut ett par låtar här i skolan innan jag går hem. Skulle vara kul att ha lite nya låtar och har några jag har funderat på att skriva ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0