combover - the movie

Nej vet ni vad, nu har jag varit dålig på att uppdatera...igen... Men det finns inte så mycket att säga.. Jag gör ingenting mer än att plugga och träna. I skolan händer saker hela tiden, men de föregående dagarna har jag haft ledig förmiddag. Vilket är väldigt skönt. Men egentligen borde jag ju plugga. Eller inte, det gjorde jag igårkväll...

Yeye, sitter och kollar på combover - the movie haha, ganska roligt faktiskt. Ska snart ta och käka lite, dra till skolan. Vilket betyder spanskalektion, spanskaprov.. SKa nog gå bra, bara en massa grammatik, och trots att jag inte pluggat känns det som om jag kan det... Sedan blir det träning.. och sen ska jag och några andra av tjejerna hem till Katty och käka lasange och tjöta (: Ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0